Ugrás a fő tartalomra

6725 Szeged, Kálvária sugárút 84-86.


+36 62 554 560

Társasházkezelő


A társasházkezelő az adott társasház adottságainak ismeretében - gazdasági elemzés alapján - ajánlatot készít az épület fenntartására vonatkozóan. A tulajdonostársakkal kötött megbízási szerződésben foglaltak szerint szervezi az üzemeltetési és karbantartási feladatokat, irányítja és ellenőrzi a tervezett felújításokat. Ennek keretében a társasház üzemeltetésével, fenntartásával és felújításával kapcsolatban adminisztrációs, szervezési és ellenőrzési feladatokat lát el. Javaslatokat dolgoz ki a társasház gazdálkodása, a közös tulajdonú épületrészek hasznosítása kérdéseiben, e körben elszámolást, költségvetést, döntés-előkészítő javaslatokat, pályázatokat készít, szerződéseket köt, jogi eljárásokban vesz részt. A társasházkezelő: - hasznosítási tervet dolgoz ki a társasház számára, - gazdasági elemzést készít, - igénybe veszi a jogi, gazdasági, műszaki szakembereket - társasházat érintő - ügyek intézéséhez, megfelelő ismerettel rendelkezik a szakemberek kiválasztásához, - javaslatokat készít a társasház legfőbb döntéshozó szerve számára - beszámolót, éves költségvetést készít, gazdasági elemzést végez a társasház harmadik személyek felé történő teljesítési lehetőségeiről - megtakarítási javaslatot készít, - közgyűlést készít elő, a közgyűlés határozatait végrehajtja, közös költséget beszedi - a társasház műszaki állapotáról felmérést készít és javaslatot tesz a rövid, közép és hosszú távú felújításokra, -munkaszerződéseket, megbízási szerződéseket és vállalkozási szerződéseket köt, - pályázatokat készít, - előkészíti és lebonyolítja az ingatlan felújítását a közgyűlés döntése szerint, - megszervezi a tűz-, baleset-, érintés-, és környezetvédelmi feladatok ellátását, - kapcsolatot tart a külső és belső partnerekkel, - a társasház és a tulajdonosok törvényben előírt dokumentumait és adatait kezeli, - társasház vagyonát kezeli, a számviteli törvény és egyéb jogszabályok szerinti könyvelési feladatokat ellátja, - a társasházi ingatlan üzemeltetésével, fenntartásával kapcsolatban adminisztrációs feladatokat ellát, - a társasházi ingatlan üzemeltetésével, fenntartásával kapcsolatban szervezési és ellenőrzési feladatokat ellát. Ajánlott mindazoknak, akik szeretik a precíz, aprólékos vagy éppen a nagyszabású feladatokat és jó problémamegoldó készséggel rendelkeznek és egy társasház mindennapi életében aktív szerepet vállalnak.

Iskolai előképzettség

Érettségi végzettség

Szakmai előképzettség

Nem szükséges

Egészségügyi alkalmassági követelmény

Nem szükséges

Szakmai gyakorlat

Nem szükséges

SZC SPECIFIKUS INFORMÁCIÓK A KÉPZÉSHEZ

 

További információ:

Holdinger Szilvia
Telefon: +36 70 197 5216
holdinger.szilvia@szakkepzesszeged.hu

 

Felnőttképző nyilvántartási száma: B/2021/001423



KIMIKK
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.

    • SZC logo fehér
    • Szegedi Szakképzési Centrum

      6725 Szeged, Kálvária sugárút 84-86.

    • Telefon: +36 62 554 560

      E-mail: info@szakkepzesszeged.hu

      OM azonosító: 203052

      Felnőttképzési nyilvántartás száma: E/2020/000134 | B/2020/002829


    2025Szegedi Szakképzési Centrum