Karrier
Ügyfélszolgálati asszisztens
Állást hirdető szakképző intézmény
Szegedi Szakképzési Centrum
A meghirdetett állás
A munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő – (váltott műszakban 6:00-14:00 és 12:00-20:00)
A munkavégzés helye: Szegedi Szakképzési Centrum (Szeged, Kálvária sgt. 84-86.)
Munkakör: A Szegedi Szakképzési Centrum központi munkaszervezetének épületében ügyfélszolgálati/recepciós működtetési feladatok ellátása.
Általános feladatok
- Üdvözölje és irányítsa a látogatókat, ügyfeleket és munkatársakat a megfelelő személyhez vagy helyszínre. Kezelje a rendezvényekre, találkozókra és egyéb összejövetelekre érkezők koordinációját.
- Értesítse a postai és küldemények érkezéséről az átvételre jogosultakat.
- Támogassa a napi adminisztrációs feladatokat.
- Biztosítsa az ügyféltér előírásoknak megfelelő használatát és tisztán tartását.
- Gondoskodjon a beléptetés nyilvántartásáról, az ahhoz szükséges beléptetőkártyák regisztrált kiadásáról és visszavételéről.
- A Központi irattár ki-be léptetésének kezelése, ahhoz kapcsolódó dokumentáció vezetése.
Általános felelősségek
- A munkakör betöltőjének felelőssége, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson a Szegedi SZC ügyfeleinek és munkatársainak.
- A személynek felelőssége az adatvédelmi és biztonsági előírások betartása, a szabályzatok, irányelvek és eljárások tiszteletben tartása.
Általános elvárások
- Legalább középfokú végzettség, előnyben részesítve az adminisztráció, asszisztens vagy irodai munka területén szerzett képzést.
- Legalább 1-2 év releváns tapasztalat a recepciós vagy ügyfélszolgálati pozícióban.
- Kiváló kommunikációs és emberi kapcsolatok kialakítására való képesség.
- Megbízható, precíz és részletekre való odafigyelés.
- Önálló munkavégzés és csapatmunka képessége.
- Rugalmasság és alkalmazkodóképesség a változó munkakörülményekhez.
Szükséges képességek, készségek és tapasztalatok
- Tárgyalóképes szintű szóbeli kommunikációs készség magyar és angol nyelven.
- Biztos számítógépes ismeretek, különösen a Microsoft Office alkalmazásokban (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Problémamegoldó készség és konfliktuskezelési képesség.
- Kiváló szervezési és időgazdálkodási készségek.
- Előnyben részesítve az egyéb adminisztratív szoftverek használata során szerzett tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai önéletrajz bérigény megjelölésével
- motivációs levél
- végzettséget és/vagy képzettséget igazoló okiratok másolata
- nyilatkozat a pályázó hozzájárulásáról, hogy a pályázatban szereplő adatokat a jogszabályokban és Szegedi SZC Adatvédelmi szabályzatában (honlapon elérhető) felhatalmazott személyek megismerhessék
- továbbá minden olyan irat, amelyet a pályázó a pályázat szempontjából fontosnak tart
A munkakör betöltésének időpontja: egyeztetve, 2025. január 6. napjától
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 9. - 2024. december 15.
A pályázatok benyújtásának módja: Elektronikus úton a gazdasági titkárság vezető részére a szellne.lakatos.laura@szakkepzesszeged.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 19.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázati anyag elbírálását követően az elbírálás alapján értesített pályázók személyes beszélgetésen vesznek részt az intézmény székhelyén. Az alkalmazásról a gazdasági vezető véleménye és javaslata alapján a Szegedi Szakképzési Centrum kancellárja dönt. A munkáltató fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
Várjuk jelentkezését!