Vevőszolgálati asszisztens

Vevőszolgálati asszisztens

  • Képzés megnevezése: Vevőszolgálati asszisztens
Leírás:

Képzés nyilvántartásba vételi száma: E-001297/2015/B018

A jelentkezés feltételei:

 - alapfokú iskolai végzettség

 - legalább 6 hónapos kereskedelmi, vagy pénztárosi gyakorlat

SZAKSZERŰSÉG ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS

Szeretne emberekkel foglalkozni? Az első lépés önmaga megerősítése! A képzés során megtanulja, hogyan tájékoztassa szakszerűen a vásárlókat és hogyan kezelje az esetleges reklamációt. Egy vevőszolgálaton mindig fel kell készülni a konfliktushelyzetekre és azok kezelésére. A tréninget követen erre mind képes lesz és ezt majd a gyakorlati tapasztalatai is megmutatják.

A csoportos tréning célja a személyiség megerősítése és az önbizalom erősítése, az önismeret és az önbizalom szerepének tisztázása és az önismeret erősítése. A tréning során a személyes kompetenciákat tudatosítjuk és az ezzel kapcsolatos személyes fejlesztési feladatokat megismertetjük.

A csoportos képzésen minimum 12 fő vesz részt és a tréner által irányított szerepjátékokkal, csoportos helyzetgyakorlatokkal, csoportos és egyéni munkával, valamint páros, kiscsoportos vagy szupercsoportos elemzésekkel kapnak a résztvevők visszajelzést.

Témakörök:

    - Modern fizetési módok

    - Az együttműködés és a konfliktuskezelés

    - Burn out szindróma

    - Jogszabályi előírások, az internetes értékesítés szabályai

A részletfizetés módja: a kezdéskor a teljes összeg 50 % - ának befizetése, majd a tanfolyam befejezése előtt a másik 50 % - a.


Részletes információ: 

Habina Péter felnőttképzési osztályvezető

Tel: 62 / 554 – 275

E-mail: habina.peter@szakkepzesszeged.hu


JELENTKEZÉSI LAP


Részletes adatok - Tanfolyam

Képzés jellege Tanfolyam
Képzési idő (órában) 30
Szakmai előképzettség Igen
Iskolai előképzettség Igen
Egészségügyi alkalmasság Igen
Előírt gyakorlati idő Nem
Pályaalkalmassági Nem
Tanfolyam ára 60000