-
Képzés megnevezése: Vevőszolgálati asszisztens
Képzés nyilvántartásba vételi száma: E-001297/2015/B018
A jelentkezés feltételei:
- alapfokú iskolai végzettség
- legalább 6 hónapos kereskedelmi, vagy pénztárosi gyakorlat
SZAKSZERŰSÉG ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS
Szeretne emberekkel foglalkozni? Az első lépés önmaga megerősítése! A képzés során megtanulja, hogyan tájékoztassa szakszerűen a vásárlókat és hogyan kezelje az esetleges reklamációt. Egy vevőszolgálaton mindig fel kell készülni a konfliktushelyzetekre és azok kezelésére. A tréninget követen erre mind képes lesz és ezt majd a gyakorlati tapasztalatai is megmutatják.
A csoportos tréning célja a személyiség megerősítése és az önbizalom erősítése, az önismeret és az önbizalom szerepének tisztázása és az önismeret erősítése. A tréning során a személyes kompetenciákat tudatosítjuk és az ezzel kapcsolatos személyes fejlesztési feladatokat megismertetjük.
A csoportos képzésen minimum 12 fő vesz részt és a tréner által irányított szerepjátékokkal, csoportos helyzetgyakorlatokkal, csoportos és egyéni munkával, valamint páros, kiscsoportos vagy szupercsoportos elemzésekkel kapnak a résztvevők visszajelzést.
Témakörök:
- Modern fizetési módok
- Az együttműködés és a konfliktuskezelés
- Burn out szindróma
- Jogszabályi előírások, az internetes értékesítés szabályai
A részletfizetés módja: a kezdéskor a teljes összeg 50 % - ának befizetése, majd a tanfolyam befejezése előtt a másik 50 % - a.
Részletes információ:
Habina Péter felnőttképzési osztályvezető
Tel: 62 / 554 – 275
E-mail: habina.peter@szakkepzesszeged.hu