Vevőszolgálati asszisztens

Vevőszolgálati asszisztens

  • OKJ szám: -
Leírás:

Képzés nyilvántartásba vételi száma: E-001297/2015/B018

A jelentkezés feltételei

 alapfokú iskolai végzettség

 legalább 6 hónapos kereskedelmi, vagy pénztárosi gyakorlat

A képzésről

SZAKSZERŰSÉG ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS

Szeretne emberekkel foglalkozni? Az első lépés önmaga megerősítése! A képzés során megtanulja, hogyan tájékoztassa szakszerűen a vásárlókat és hogyan kezelje az esetleges reklamációt. Egy vevőszolgálaton mindig fel kell készülni a konfliktushelyzetekre és azok kezelésére. A tréninget követen erre mind képes lesz és ezt majd a gyakorlati tapasztalatai is megmutatják.

A csoportos tréning célja a személyiség megerősítése és az önbizalom erősítése, az önismeret és az önbizalom szerepének tisztázása és az önismeret erősítése. A tréning során a személyes kompetenciákat tudatosítjuk és az ezzel kapcsolatos személyes fejlesztési feladatokat megismertetjük.

A csoportos képzésen minimum 10, maximum 12 fő vesz részt és a tréner által irányított szerepjátékokkal, csoportos helyzetgyakorlatokkal, csoportos és egyéni munkával, valamint páros, kiscsoportos vagy szupercsoportos elemzésekkel kapnak a résztvevők visszajelzést.

Témakörök:

· Modern fizetési módok

· Az együttműködés és a konfliktuskezelés

· Burn out szindróma

· Jogszabályi előírások, az internetes értékesítés szabályai

A részletfizetés módja: a kezdéskor a teljes összeg 50 % - ának befizetése, majd a tanfolyam befejezése előtt a másik 50 % - a.

Részletes információ: Szegedi Szakképzési Centrum

Habina Péter felnőttképzési osztályvezető

62 / 554 – 275

habina.peter@szakkepzesszeged.hu

Részletes adatok - Tanfolyam

Képzés jellege Tanfolyam
Képzési idő
Képzési idő (órában) 30
Szakmai előképzettség Igen
Iskolai előképzettség Igen
Egészségügyi alkalmasság Igen
Várható indulási idő
Jelentkezési határidő
Előírt gyakorlati idő Nem
Pályaalkalmassági Nem
Tanfolyam ára 60000
Tanfolyam akciós ára 0